6 клас ІК"Здоров'я, безпека та добробут"



           12 січня   (11.01.2024)
Класна робота







18.02.2022
Тема. Стосунки з однолітками
Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі

Домашнє завдання: Опрацювати матеріал БЛОГу та підручника, 

прочитати §25, ДЗ с. 144


 






________________________________________

11.02.2022

Урок № 22.

Тема 2. Конструктивне розв’язання конфліктів.

Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль х.

 Домашнє завдання:

Прочитати §23, навести приклади

Відповісти на питання

1.                Наведіть приклади міжособистісних конфліктів.

2.                Стадії розвитку конфліктів.

3.                Допишіт  ….. — це слова або дії, що розпалюють конфлікт.

4.                Основні стилі поведінки в конфліктній ситуації.

5.                Який зі способів розв'язання конфліктів можна назвати найкращим?

6.                Вкажіть основні кроки конструктивного розв’язання конфліктів.

7.                Аналіз конфліктної ситуації. Слайд 15.

8.                Дайте відповідь на питання (притча), слайд 17.

 

При виконанні завдання. 

1.                Обов’язково записуйте питання. На поставлені питання давайте повну відповідь. У Вас є можливість одержати  високу оцінку за правильну та повну відповідь.

2.                Робота повинна бути виконана охайно, написана розбірливим почерком у зошитах для контрольних робіт.

3.                Виконані тести на Vibеr не присилати! Здавати виконану роботу можна на електронну пошту або на вахту школи у понеділо, четверг з 1000 до 1100.


 ________________________________________________

04.02.2022 р.

Основи здоров’я

Урок 21. Конфлікти і здоров’я

Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.

 

Прочитати §23, видповісти на питання с. 134.

                         Відповісти на питання:

1.  Назовіть основні  стадії розвитку конфліктів .

2.      Що таке конфліктогени?

3.      Охарактерізуйте основні стилі поведінки в конфліктній ситуації.

4.      Назвіть кроки конструктивного розв’язання конфліктів.

























        6 клас

Основи здоров’я 

      Шановні учні! Домашнє завдання виконуйте на подвійних  листах зошита. Не пересилайте домашнє завдання на Viber!!!  

На 15.01.2024

  Тема. Спілкування і здоров’я. Засоби комунікації. Стилі спілкування людей. Навички спілкування. Значення упевненої поведінки для здоров’я

    Запомни"  Во избежание недоразумений запомни правило: «Соответствие. Конкретность. Уточнение.

        Соответствие Более половины информации люди передают и воспринимают невербально. Важно, чтобы твои слова соответствовали выражению твоего лица, мимике, жестам. Например, если тебе грустно, но ты говоришь об этом с улыбкой, собеседник может подумать, что ты шутишь, и не поверит тебе.

    Конкретность Недоразумения часто возникают из-за того, что люди выражаются неконкретно. Скажем, вы договорились, что друг завтра позвониттебе. Ты с самого утра ждал его звонка. Наконец твоё терпение лопнуло, ты позвонил ему и высказал своё недовольство. Но друг сказал, что собирался позвонить вечером. Значит, он должен был выразиться точнее или тебе следовало спросить, когда именно ждать звонка.

      Уточнение Умение задавать уточняющие вопросы улучшает качество общения. Если ты кому-то что-то рассказываешь или объясняешь, спроси, всё ли он понял. И наоборот, если тебе что-то объясняют или рассказывают, не стесняйся переспросить то, чего не понял. 

Домашнє завдання: Прочитати §19 -21,  ДЗ с. 110-115.

ВІДПОВІСТИ ГА ЗАПИТАННЯ

1.. Дайте характеристику вербальним прзнакам

2. Дайте характеристику вербальним прзнакам.

3. Які силі спілкування ви знаєте?

4. Визначте правило спілкування






На 22.04

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. 

Домашнє завдання:  Прочитати §22, ДЗ с. 71







на 23.10.2020 р.

     Тема. Особиста гігієна Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом

     Домашнє завдання Прочитати §9,  вивчити правила на сторинках 53-54 с.  виконати тести, які знаходяться у щоденниках здоров’я (вони були вам видані в вересні), здати їх на перевірку.

Для виконання домашнього завдання необхідно опрацювати матеріал у підручнику, § 9..
Для вивчення матеріалу по даній темі Вам надано надані такі джерела:
1.    Пояснювальна записка,
2.    Матеріал щодо небезпечних та шкідливих чинники, пов’язаних з пожежами.
3.    Матеріал: як діяти, якщо в квартирі виникла пожежа.
4.    Презентація: Правила поведінки в будинку під час пожежі.

Домашнє завдання
1)   Опрацювати матеріал у підручнику, с. 122 – 133.
2)   Намалювати план евакуації зі своєї оселі на час виникнення пожежі.
3)   Які засоби пожежогасіння ви знаєте?
4)   Назвіть причини виникнення пожеж.
5)   Запишіть і запам'ятайте  основні правила пожежної безпеки  в будинку.
6)   Як слід діяти, якщо загорівся електроприлад?
7)   Які засоби пожежогасіння знаходяться на пожежному щиті?
Домашні завдання необхідно виконати в зошиті. Відповіді повинні бути короткими і чіткими, написані жирною пастою.  






 

Как действовать, если в квартире возник пожар?
1.      Не бояться позвать на помощь взрослых, даже если вы являетесь виновником пожара;
2.      Немедленно покинуть помещение, проверив, не остались ли в квартире те, кто не может выбраться сам (маленькие дети, больные, старики);
3.      Если нет взрослых, позвонить в пожарную охрану по телефону 101, сообщить точный адрес, что и где горит, свою фамилию и номер телефона.
Основные причины пожара в доме:
1.              неосторожное обращение с огнем;
2.      нарушение правил безопасности при пользовании электробытовыми и электронагревательными приборами;
3.      нарушение правил хранения и использования горючих и легковоспламеняющихся жидкостей;
4.      утечка бытового газа;
5.      беспечность и недисциплинированность при пользовании огнем;
6.      неосторожное обращение с пиротехническими изделиями.
Обратите особое внимание на опасность, которую представляют собой хлопушки, петарды, бенгальские огни и фейерверки.
Внимание! Что нельзя делать при пожаре:
• тушить огонь до вызова пожарных (за это время может разгореться большой пожар);
• пытаться выйти через задымленную лестничную клетку (горячий воздух обжигает легкие, а дым очень токсичен);
• спускаться с верхних этажей по водосточным трубам и стоякам с помощью простыней и веревок, если в этом нет острой необходимости, ведь при отсутствии навыков падение почти всегда неизбежно;

• выпрыгивать из окон (по статистике, начиная с 4-го этажа, каждый второй прыжок смертелен).


Небезпечні та шкідливі чинники, пов’язані з пожежами
Коли людина перебуває у зоні впливу пожежі, то вона може потрапити під дію наступних небезпечних та шкідливих чинників:
       токсичні продукти горіння,
       вогонь та дим,
       підвищена температура середивища,недостатність кисню,
       вибухи та руйнування будівельних конструкцій,
       витікання небезпечних речовин, що відбувається внаслідок пожежі,
       паніка.

Комментариев нет:

Отправить комментарий